Maksim Mrvica

































5 comentarii:

Anonim spunea...

Dedicaţia matale mi-a adus aminte de un film pe care l-aş putea numi the storry of my life. Am postat la mine clipul cu el. Dacă nu l-ai văzut, deşi e destul de vechi, vizionează-l. Eu zic că merită urmărit.
:)

SOmeONE spunea...

Multumesc si eu pentru dedicatie. S-a "lovit" bine! :)

Anonim spunea...

Sarut'mana Maria!
Imi place mult.

Administrator spunea...

Cu drag.

alessia spunea...

'Neaţaaa, Măriucă! :)

MULŢUMESC din toată inima!
TOATE sunt minunate!

Să ai parte şi tu, azi şi mereu, numai de frumuseţi ca acelea pe care le împărtăşeşti cu noi. Cu drag - ştiu, se simte! :)

Pup şi îmbrăţişare...legănată! :)

Trimiteți un comentariu

 

Copyright © Camera speciala. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver